- Tack mottaget: 0
Kvarn för finmalning
- Thomas Carlsson
- Författare till inlägg
- Bannlyst
Less
Mer
25 jan 2019 19:26 #2441
av Thomas Carlsson
Svar från Thomas Carlsson i ämnet Kvarn för finmalning
Tack för tipsen.
Som ett tips tillbaka så upptäckte jag att kvarnarna från Krups är identiska med kvarnarna från OBH Nordica, åtminstone till utseendet. Känslan är att det är lättare att hitta produkter från OBH på den svenska marknaden, men prismässigt vet jag inte om det skiljer.
/Thomas/
Som ett tips tillbaka så upptäckte jag att kvarnarna från Krups är identiska med kvarnarna från OBH Nordica, åtminstone till utseendet. Känslan är att det är lättare att hitta produkter från OBH på den svenska marknaden, men prismässigt vet jag inte om det skiljer.
/Thomas/
Svara till Thomas Carlsson
- Jonas Borssén
- Administratör
24 jan 2019 22:08 #2440
av Jonas Borssén
Svar från Jonas Borssén i ämnet Kvarn för finmalning
Hej Thomas!
Krups GVX242 har fått bra testresultat. Jag kan också tipsa om den billiga Krups KM75 som jag använt under många år. Lycka till!
Mvh
Jonas
Krups GVX242 har fått bra testresultat. Jag kan också tipsa om den billiga Krups KM75 som jag använt under många år. Lycka till!
Mvh
Jonas
Följande användare sa tack: Johan Hjelte
Svara till Jonas Borssén
- Thomas Carlsson
- Författare till inlägg
- Bannlyst
Less
Mer
- Tack mottaget: 0
16 jan 2019 23:36 #2439
av Thomas Carlsson
Kvarn för finmalning skapades av Thomas Carlsson
Hej,
är det fortfarande MagicBullet som gäller för finmalning av torkad chilepeppar? Finns det kanske något lika bra och mer lättillgängligt (inom rimlig prisklass) som dykt upp på marknaden?
/Thomas/
är det fortfarande MagicBullet som gäller för finmalning av torkad chilepeppar? Finns det kanske något lika bra och mer lättillgängligt (inom rimlig prisklass) som dykt upp på marknaden?
/Thomas/
Svara till Thomas Carlsson
Sidan laddades på: 0.381 sekunder
Anmälan nyhetsbrev
Meny
Copyright © 2024 Svenska Chilepepparföreningen. Alla rättigheter reserverade.